Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona Català Castellà English
Fundació Barcelona Olímpica
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona Museu Olímpic i de l'Esport de BarcelonaMuseu Olímpic i de l'Esport de BarcelonaMuseu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
< Principal
Xarxa MOE: enllaços
Més info
Actualitat MOE
Notícies 1 a 10 de 621
Següent Últim
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona, es compau a convidar-vos a la  presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'  Juli Pernas.

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Juli Pernas presenta el seu llibre: 'Societat i esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports per l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada de donar la benvinguda als assistents a l'acte de la presentació del llibre i de la taula rodona composada per: Francesc Segura, exdirector d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Joan Durà, expresident del Consell de l'Esport Escolar de Barcelona; Rafel Niubó, secretari General UBAE; i Mado Madonar, extècnica de l'Àrea de Joventut i Esports.

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
L’Institut Barcelona Esport es reuneix amb les entitats gestores d'instal·lacions esportives de Barcelona en el Museu Olímpic
06/02/2019

Marta Carranza, comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona juntament amb Xavier Olivella, gerent de l'IBE; Manel Gómez, secretari jurídic i Eulàlia Ordal, directora de Serveis d'Instal·lacions i Obres han estat els encarregats d'informar a les entitats gestores d'instal·lacions esportives municipals de les pautes de la contractació pública.

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Guanyadors de la IX edició del PREMI INTERNACIONAL FUNDACIÓ BARCELONA OLÍMPICA · Art sobre paper
15/01/2019

Reunit el jurat format per Romà Arranz, professor de l'Escola Massana, Centre d'Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d'art membre de ACCA-AICA; Miriam Alcaraz, directora del Centre Cultural La Casa Elizalde; Antoni Benages, artista plàstic i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, s'ha determinat, després d'una renyida final, que els guanyadors d'aquesta ix edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:

1º premi: Alè (Llapis grafit) de Francisco Martínez

2º premi: Vela en azules (Mixta) de Victoria Esgueva

3º premi: Le match après la pluie (Aquarel·la, tinta i collage) de Eugenio Vega

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Bones festes i feliç 2019!
18/12/2018

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Gracies per ajudar-nos a fer el Nadal més solidari
17/12/2018

Des de la Fundació Barcelona Olímpica volem agrair en nom propi i de la Federació Taula d’Esports de la Marina a les persones i les entitats col·laboradores d’aquesta nova edició de Nadal solidari Fundació Barcelona Olímpica.

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Inauguració de l'exposició ‘Ara fa 40 anys. L'inici de la política esportiva a Barcelona’
13/12/2018

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports de l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada d'inaugurar l'exposició dedicada a l'inici de la política esportiva de la ciutat.

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Josep Lluís Vilaseca, patró de la Fundació Barcelona Olímpica, reconegut amb el Premi Especial ‘Juan Antonio Samaranch’ del Comitè Olímpic Espanyol.
10/12/2018

Vilaseca (1930) és advocat. Va estar vinculat al món de l’esport com a directiu del FC Barcelona (1969-1977) i com a membre de la Comissió Jurídica i de Disciplina de la UEFA. També va ser membre del Comitè Olímpic Espanyol i secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya. També és Jurat dels Premis de la Fundació Príncep d’Astúries. El 2002 va rebre la Creu de Sant Jordi, el 2007 va rebre l’orde del Mèrit de la UEFA i el 2014 la medalla d’Or de la Ciutat de Barcelona.

El CEO- Samaranch acollirà l’arxiu documental del RCTB-899
19/11/2018

Albert Agustí, president del RCTB-1899, i Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, han formalitzat l’acord per qual El Reial Club de Tennis Barcelona-1899 cedeix l’arxiu documental del Club al Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona. Els documents continuaran sent propietat del RCTB-1899 i s’ubicarà en un espai que garantirà el seu  perfecte estat de conservació.

Alberto Aragón, coordinador del CEO Samaranch, es doctora
09/11/2018

Alberto Aragón ha defensat la tesi doctoral “La construcció del pensament ecològic durant els Jocs Olímpics de Barcelona 1992: Elements de sostenibilitat, salubritat mediambiental i difusió" dirigida per el Dr. Emilio Fernández.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona Joan Antoni Samaranch