Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona Català Castellà English
Fundació Barcelona Olímpica
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona Museu Olímpic i de l'Esport de BarcelonaMuseu Olímpic i de l'Esport de BarcelonaMuseu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
< Principal
Xarxa MOE: enllaços
Més info
Actualitat MOE
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
“Esport a la cuina”, de Grigoris Georgious, guanyador del 5è concurs Internacional d’Humor Gràfic Esportiu
16/09/2015

| Més

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona

El cinquè Concurs Internacional d’Humor Gràfic Esportiu, ha estat organitzat per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya i la Fundació Barcelona Olímpica.

Grigoris Georgious ha aconseguit el premi amb la seva obra Esport a la cuina d’entre un total de 342 obres presentades de 48 països diferents com el Brasil, Turquia o Romania. L’obra guanyadora té una dotació econòmica de 1.500€. També hi ha una dotació de 1.000€ per als dos accèssits, que en aquesta cinquena edició han estat per a Armen Hamonagan, amb Halterofília (Indonèsia), i Osvaldo DaCosta, amb Peluquero (Brasil)

Les obres guanyadores, així com una selecció dels millors dibuixos, seran exposades a la sala d’exposicions del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de l’1 d’octubre a l’1 de novembre de 2015.

Aquest concurs d’humor gràfic esportiu, del qual aquest any s’ha celebrat la cinquena edició, va néixer amb la voluntat de divulgar i fomentar l’acudit o la tira gràfica com a expressió singular del dibuix esportiu humorístic.

Els premiats del 5è Concurs Internacional d’Humor Gràfic Esportiu han estat escollits per un jurat vinculat al món de l’art i de l’esport, format per:

- Sr. Gerard Esteva, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya

- Sr. Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica

- Sr. David Moner, president d’honor de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya

- Sr. Joan Josep Puigcorbé, diputat delegat de Cultura de la Diputació de Barcelona

- Sr. Rodolfo Hoyuelos, responsable d’instal·lacions esportives de l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona

- Toni Guiral, coordinador d’activitats i exposicions del Saló del Còmic de Barcelona

- Sr. Quim Moreno, secretari de la Junta Directiva de l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català

- Sr. Joan Vehils, director del diari Sport

- Sr. Jaume Capdevila, humorista gràfic del diari Mundo Deportivo